Opinie o zwap.pl na Opineo.pl
  • Zwroty i reklamacje

ZWROTY I REKLAMACJE

 

  • Uprzejmie informujemy, że po zakupie produktów w naszym sklepie, masz 14 dni na ich zwrot bez podania przyczyny. Zakupione przez Ciebie przedmioty, które chcesz zwrócić, nie mogą nosić śladów użytkowania.
  • Reklamacje rozpatrzywane są w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowego produktu.
  • W celu złożenia reklamacji skontaktuj się telefonicznie lub mailowo.
  • Na adres: „ZWAP” Rashmi Vasnani, Ul. Topolowa 55, 05-090 Rybie odesłać zakupionego towaru który jest do zwrotu. Prosimy o podanie o numer rachunku bankowego, na które zwrócimy pieniążki w ciągu maksymalnie 14 dni od daty uznania reklamacji.
  • Sklep jest zobowiązany do dostarczenia Klientom sprzedawanych rzeczy bez wad fizycznych i prawnych (rękojmia). W przypadku wadliwości nabytych towarów Klientom przysługują uprawnienia przewidziane w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014 r. poz. 121 z późn. zm.), w szczególności w części odnoszącej się do rękojmi (art. 556 i nast.). 
  • Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe kupującego, informacje o rodzaju wad i dacie ich stwierdzenia, żądanie Klienta, oraz potwierdzenie dokonania zakupu reklamowanego towaru w Sklepie. 

Sklep nie udziela odrębnej gwarancji na sprzedawane produkty (niektóre produkty mogą być objęte gwarancją ich producenta), jak również nie świadczy usług posprzedażowych.